3. 12. 2017


IVEN NA CESTÁCH

1. díl



Dnes Vám Iveňáci představujeme první díl seriálu Iven na cestáchJako první Vám začne vyprávět a své zkušenosti předávat naše kosmetička PAnička - Anna Pacáková.

Anna Pacáková, Kosmetické služby PAnička (Salon Mr. Image) – Slavíkova 27, Praha 2 – Vinohrady

V roce 2015 jsem úspěšně zakončila vzdělávací program v kosmetických službách a získala Osvědčení o rekvalifikaci v tomto oboru, pod vedením paní Vlasty Feřtekové. Následně jsem se vzdělávala u značkových kosmetických firem a získávala řadu zkušeností.
V roce 2016/2017 jsem absolvovala kurz Kraniosakrální osteopatie pod odborným vedením MUDr. Jany Holubové.
Nyní mě čeká rekvalifikace v oboru masér – zde bych ráda propojila zkušenosti a znalosti pro kompletní regeneraci a relaxaci, které jsou dnes velmi potřebné.
Proč zrovna Iven Cosmetics?
Výběr značky Iven Cosmetics byl pro mne jednoznačný, neboť jsem od samého začátku věděla, že chci pro své zákazníky špičkovou kvalitu ošetření
Je pro mne důležité, aby klient odcházel maximálně spokojený a odpočinutý. Jen tak dosáhnu uspokojení, které od této práce očekávám. Kvalita ošetření musí být dnes jiná než kdysi. Kladu důraz na manuální péči, a zároveň investuji i do péče ELEKTRO KOSMETICKÉ, která výsledný efekt znásobí. 
V tomto seriálu Vám jednotlivé postupy představím. Podrobné informace sledujte na našem Iven blogu. Těším se na Vás a Vaše dotazy.
Kontaktovat mě můžete na tel.: 603 402 510, anicka@panicka.com.
PAnička

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkujeme za Vaše komentáře! Váš Iven Cosmetics